Yritin vastailla tuonne kommenttilootaan, mutta eihan se taas tanaan onnistu. Olen siis lukenut kommentit, mutta oma kommentointi ei nyt suju...

 

Asiasta kymmenenteen... Olen tunnetusti hyva hukkaamaan/havittamaan tavaroita. Nyt on yksi kappale teineja kiukkuisia, kun olen heitellyt romuja roskiin ja siina samalla vahan tarkeampiakin juttuja (esim. 300 euroa jne. - rahat tosin loytyi jo). Nyt isanta kiukuttelee, kun olen meileistani poistanut yhden matkakuitin. On pyytanyt uuden lahettamaan mun meiliin ja huutelee, etten saa koskea siihen... Ihme porukkaa meilla!

 

Muuttomiehet saapuvat ilmeisesti ensi viikon tiistaina! Eli tavarat lahtee ensi viikon loppupuolella. Siihen mennessa pitaisi kayda tuo prinsessan huone lapi ja se jos mika on URAKKA! Sukulaisille tiedoksi: yhtakaan lelua tms. EI lahde mukaamme joululomalta!