Nappasin taman taalta.

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

1. Viimeisin ja nykyisin kesatyopaikkani Suomessa on kehitysvammaisten ohjaajana toimiminen.

2. Taksikuski. Olihan kokemus... Hauskoja juttuja muisteltavana.

3. Autokoulussa sihteerina ja samaan aikaan aamuisin kavin siivoomassa porraskaytavia. Tama oli aika raskasta aikaa. Olin yksinhuoltajana ja karsin masennuksesta. En sitten jaksanut kuin vuoden tata rumbaa. Jatin sitten siivoojan homman.

4. R-kioskin tatina useamman vuoden.

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

1. Beaty and the geek. Maailma tyhmin sarja mutta olen koukussa...

2. Next top model. Sama juttu kuin edellisessa... Kertooko hieman siita, etta olen outo?

3. C.S.I (New York, Miami)

4. Don't tell my mother. Se mies on niiiiiiiiiiiin sopo.

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

1. Dubai. Jouduttiin taalla kaymaan n. 5 viikon valein uusimassa Iranin viisumit.

2. Dominikaaninen tasavalta. Menisin uudelleen jos voisi.

3. Lontoo. Suosikkipaikka kaupunkilomista.

4. Venezuela. Meidat vihittiin Margaritan saarella.

Neljä internet-sivua, joilla käyn melkein päivittäin:

1. Blogit.

2. Sahkopostini.

3. Ilta-sanomat.

4. Expatrium.

Neljä lemppariruokaani ovat:

1. Lampaankyljykset. Iranissa oli yksi aivan mahtava ravintola josta sai parhaat kyljykset!

2. Pizza.

3. Shrimp and saffron risotto.

4. Suomalainen ruisleipa!

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisin juuri nyt:

1. Ihan missa tahansa muualla kuin INTIASSA!

2. Balilla. Nyt siella ei olisi sadekausi.

3. Langawilla. Siellakaan ei olisi sadekausi.

4. Singapore.

En haasta muita. Tehkoon ken haluaa... :)