Kaytiin shoppailemassa eilen illalla. Mulle tama oli ensimmainen kerta, kun olin niinkin myohaan kuin klo 5 vasta ostarilla. Kotona olin taas vasta klo 9! Yleensahan mina olen jo pedissa viimeistaan klo 8, joten todella outoa minulle tallainen iltashoppailu. Tulipahan nahtya paikallisten viikonlopun viettoa...

Asiakkaille loytyi joululahjat.

Nama oli kivan neutraalit tuoksuiltaan. Luulisi sopivan kaikille.

Vilukissi on tehnyt nuo saippuapussukat, ruusuntuoksuiset saippua ja body milk on sitten tuosta L'occitaine liikkeesta. Unohdin tosin itselleni ostaa saippuan... Vilukissi on muuten aukaisemassa joulukauppaa tanakin vuonna. Eli ne jotka tykkaa ajella ympari Suomea, mars Isoonkyroon vai sanotaanko se Isokyroon???

Tallainen kukkalahetys muuten saapui tassa menneella viikolla. Vuokraisanta oli nahnyt ambulanssin pihassa ja niinpa soitteli miehelleni ja kyseli tapahtuneesta ja tama sitten tulikin muutaman paivan perasta... Nyt tuo maljakko on tuolla hierontahuoneen nurkassa taytettyna tuoksupusseilla. Kukat on jo kuolleet.

Tanaan suuntaankin Kristallitaloon ja postauksen teen kuvineen, kunhan paasen kotio. Hyvaa viikonloppua kaikille!