Naa mun postaukset poppii aika hyvin aiheesta toiseen... Tasta postauksesta varsinkin tulee hyvin sekava, joten te jotka haluatte lukea jotain selkokielista, lopettakaa lukeminen NYT.

Kerroinkin tuolla kommenttilootassani tasta meidan joka maanantaisesta rituaalista mieheni kanssa. Jostain syysta mun on helpompi kertoa terapiakaynneistani sellaisessa paikassa jossa on hiljaista ja tunnelmallista. Ja siita paikasta on nyt tullut kylpyhuone. Tarkemmin sanottuna amme. Isantakin selkeasti kuuntelee (todella kuuntelee) paremmin tuolla kuin esim. keittiossa.

Kynttiloita ja vaahtokylpy. Rentouttavaa. Tosin meidan kylpyamme saisi olla hieman isompi. Iranissa meilla oli aivan mahtava kylpyamme. Sinne mahtui kaikki kolme kakaraa yhta aikaa. Tuohon aikaan kun he viela pystyivat menemaan yhdessa kylpyyn. Nykyaan, ymmarrettavista syista, meidan teini ei enaa kylve muiden kanssa. Jonkun sievan hempukan kanssa voisikin kuvitella, mutta kun ei taalla ole oikein sopivia sattunut kohdalle...

Rouva Hoolta (yllatys) sain myos uuden vinkin tahan omaan pahan olon karkoittamiseen. Omahuoneterapia!

Mulla on hitto vie tuo hierontahuone, jossa tyoskentelen vain paivasaikaan, tyhjillaan iltaisin. Miksi en menisi sinne silloin, kun tarttee rauhoittua. Viime aikoina pinnani on ollut todella rajahdysherkka. Mulle ei yksinkertaisesti sovi "sairastelu". Mika tuossa keinussa olisi istuskella ja lueskella. Kylmina iltoina kaariytya tuohon ihanaan Pentikin huopaan ja polttaa kynttiloita ja vaan lukea. Tai kirjoittaa niita hiton kirjeita, mita nyt rupeaa olemaan jonoksi asti.

Tai vaan katsella mun poroja. Milloinhan tuo firma rupeaa maksamaan mulle mainosrahoja...?!

Tanaan aamupaivasta paasin piiiiiiiiiiiitkasta aikaa golfaamaan. Menin uuden golfkaverini kanssa kaksin ja voi jessus! Tama kaveri antoi mielettoman hyvia vinkkeja mun peliin ja johan rupesi tulemaan tulostakin! Olen jo pitkaan ihmetellyt, kun ei kehitysta ole nahtavissa vaikka kayn viikottain (ok pitaisi kayda paivittain, mutta kun se on KALLISTA). Tanaan muutamalla pikku vinkilla, pelin luonne muuttui totaalisesti! Toki tuli joitain huonojakin tuloksia joillain vaylilla, mutta kuitenkin... Ja jalkakin kesti pelaamisen ja jopa muutaman juoksuaskeleenkin. Illalla uskaltaa kokeilla taas jalkapalloakin, mutta vain varovasti.